Így épült anno a versenyautónkba a Gr2-es motor. A fotókon szépen végig lehet vezetni ahogy, mint egy nagy LEGO lépésről, lépésre a Gr2-es versenymotor születését. A csapat pénzügyei nem voltak valami fényesek, így az építés során gyári atmoszférikus ún. szívó Alpine, kopott, használt dugattyúkkal raktuk össze. Ami sajnos rossz döntésnek bizonyult, ugyanis, nem bírták a 35 éves dugók a megnövekedett hőterhelést, így megolvadtak. Ekkor cseréltük ki a Wössner K9117DA gyáriszámú, 76 mm-es kovácsolt dugattyúkra. Ezek már nagyon jól bírták a terhelést. A hajtókarokat és a vezérműtengelyt nem bántottuk, ugyanis a cél elsősorban a megbízhatóság volt, nem a kihegyezett teljesítmény. Viszont a főtengelyt és a lendkereket lekönnyítettük és új csapágysort kapott. A motor nagyon megbízhatónak bizonyult, és ezután már nagyon jól bírta a nagy terhelést, ezután már motorikus hiba nem volt soha többé.

By Sanci

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Chinese (Simplified) Chinese (Simplified) English English French French German German Hungarian Hungarian Italian Italian