Sikerült! Két pár (sajnos különböző), de gyári, eredeti R5 Alpine illetve Alpine Turbo féltegelyt beszereznem. Ezek a „kisebb” típusoktól eltérően vastagabbak, hogy az alapmotroknál jóval erősebb Alpine aggregátok megnövekedett teljesítményét bírják. A féltengelyek borzalms állapotban voltak, az egyik pár pl. zöldre volt festve (ezt nem nagyon értettük…) 🙂 A gumi harangok öregek, repedezettek voltak, cserébe műszakilag nem voltak rossz állapotban. Nem kotyogtak, nem kopogtak, nem lógtak. A felújításhoz szükséges alkatrészek beszerzése után (gumiharngok, bilincsek stb.), minden alkatrész korrozió védelmet kapott és a festést követően a csuklókat újra zsíroztuk. Az összeszerelés már gyerekjáték volt, így most firssen és üdén várják, hogy a motor és a kerék közé kerüljenek a felújított féltengelyek.