A mellső futómű tulajdonképen három fő részből áll. Az alsó és felső lengőkarok, illetve a kerékagyak. Első lépésben az alkatrészek szétszerelésével és homokszórásával kezdtünk ugyanis ezek is mint minden darab csupa rozsda, olajsár és kosz volt. Miután kiütöttük a régi szilenteket és a kopott gömbcsuklókat átadtam az alkatrészeket festésre, illetve néhány darabot porfestettem. Volt néhány rész (főleg a kisebbek) amiket próbaképen saját hatáskörben galvanizáltam. Ez egész jól sikerült és jól bevált, de erről majd egy későbbi posztban foglalkozok. Amíg a festők dolgoztak illetve én galvánüzemet terveztem, mindeközben felújítottuk a mellső fékeket is. A nyergek új karmantyúkat, új féktömlőket és tárcsákat kaptak. A végső simítások után készre szereltük az egyes darabokat és előkészítettem a végső szereléshez.