Alcím: így épült anno a versenyautónkba a Gruppe 2-es motor. A fotókon szépen végig lehet vezetni, mint egy nagy LEGO, ahogy lépésről lépésre a versenymotor megszületik. A csapat pénzügyei nem voltak valami fényesek a kezdeti időkben, így az építés során gyári atmoszférikus ún. szívó Alpine, kopott, használt dugattyúkkal raktuk össze. Ami sajnos rossz döntésnek bizonyult, ugyanis, nem bírták a 35 éves dugók a megnövekedett hőterhelést, így megolvadtak. Ekkor cseréltük ki a Wössner K9117DA gyáriszámú, 76 mm-es kovácsolt dugattyúkra. Ezek már nagyon jól bírták a terhelést. A hajtókarokat és a vezérműtengelyt nem bántottuk, ugyanis a cél elsősorban a megbízhatóság volt, nem a kihegyezett teljesítmény. Viszont a főtengelyt és a lendkereket lekönnyítettük és új csapágysort is kapott. A motor nagyon megbízhatónak bizonyult, és ezután már nagyon jól bírta a nagy terhelést amiket kapott. A felújítás után már motorikus hiba soha többé nem lépett fel verseny során.